fredag 14. september 2012

God helg...

Det er fredag!!
 
 
Helg.....
 
Herlig med helg, men denne helgen må en holde senga:(
Kjedelig....
Er blitt litt "tufs" her og småforkjølet..
Ja, ja får gjøre det beste ut av det!
Blogge....:))))
 
 
Det regner og litt trist høstvær, men hva gjør vel det!
 
 Når en har fått så fin gave...
Fikk denne fine til og ha lys i av en venninne
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den gir ett veldig fint lys....
kos!
Love it....  
 
 
 
 
 
 
 Tror jeg kryper under pleddet nå...
 
God fredag!
 
klem llle meg
 
 


11 kommentarer:

  1. HEI,
    GOD BEDRING OG GOD HELG. KOS DEG I HELGA OG SAMLE NYE KREFTER.
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  2. Fin lykt! Kjempekoseligt å få sånn fin gave!
    Skapet under blei bare så fint!

    God bedring og god helg! Skulle vært ute å luka litt, men dagen går for fort.

    snart skal eg lage middag til mine.

    Klem,

    SvarSlett
  3. God bedring til deg :) så mye fint det var her!! Skapet, love it!! Klem Lisbeth

    SvarSlett
  4. Så koselig at du likte deg inne hos meg, har sittet og kost meg lenge her hos deg jeg nå, så det er gjensidig, legger meg til som følger så jeg kan komme tilbake.

    Nydelig lyslykt forresten og god bedring :-D

    SvarSlett
  5. Så utrolig tøff den lykta var:) Skjønner godt du likte den ja:) Kjedelig at du ikke er i slag da, måtte dra tidlig hjem fra jobb jeg også idag, pga tlf fra barnehagen:/ Tobias var ikke i form, stakkar lille gutten min:(
    Det virker som det er mange som ligger nå om dagen, jeg får krysse fingrene for at jeg holder meg frisk;) Og så ønsker jeg deg riktig god bedring;):)
    Stor klem til deg vennen:)

    SvarSlett
  6. Så nydelig lys i lykta di , den var bare så høst. Kjekt at du tittet innom hos meg, så fant jeg din flotte blogg også. Jeg legger meg selvsagt til som følger hos deg også. Ønsker deg god bedring :-) Anita

    SvarSlett
  7. UFF DA LILL!
    KJEDELIGT MED DENNE FORKJØLELSEN SOM GÅR...KUKTEN FAR SÅ FIN MED LUNT LYS I:)
    ØNSKER DEG GOD BEDRING!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  8. God bedring skjønne deg!
    Kjempefin lykt som skinner så fint :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  9. Ønsker deg riktig god bedring vennen:)
    Herlige bilder med nydelig lys:)

    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  10. Så kjipt å være syk i helgen da!!! Masse god bedring!!! Lykten di var nydelig!!! :)
    KLem Tove

    SvarSlett
  11. Kjedelig å være syk da Lill!
    Høres ut som du har tenkt å kose deg likevel :)
    Stilig lysglass!
    Ønsker deg masse god bedring og en fin kosehelg ;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett